dinsdag 20 november 2012

vogelsnoep



De winter komt eraaan.
Daarom heb ik alvast wat lekkers gemaakt voor de vogels.
Je kunt er al zoveel zien in de tuin;
het roodborstje, winterkoninkje, koolmeesjes en zoveel meer.
Het lijkt wel of ze met elkaar afspreken wanneer ze gaan lunchen.
Als je er één ziet, zie je er steeds meer.
Natuurlijk ook veel gezelliger samen als alleen.
 
 

 
 
 
Ik ben er altijd erg blij mee als er veel vogels in mijn tuin zitten.
En daarom wil ik ze dan ook verwennen.
Dan blijven ze tenminste ook komen.
 
 
 
 
 
Dus er hangen snoepjes in de bomen,
maar ik heb er ook wat ingepakt.
Want 8 december sta ik samen met Wilmi op een kerstmarkt.
Dat is best spannend en er moet ook nog veel voor gebeuren.
Maar leuk, leuk, leuk!
En die lekkere vogelsnoepjes gaan er ook naar toe.
 
 
 
 
Dus vogeltjes: eetsmakelijk,
Ik ga weer verder met knutselen.


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten