vrijdag 12 oktober 2012

hij is binnen!

Een tijdje geleden besloot ik ook eens mee te doen met een swap:
De Secret Handmade Autumn Swap van dreamstuff design.
Best spannend, hoor.
Je maakt een pakketje voor iemand die je niet kent en weer een ander maakt een pakketje voor jou.
 
Gisteren bracht de postbode dus mijn pakketje.
Het zag er meteen al leuk uit en het rook ook zo herfstig.
 
 
Al die kadootjes, zelfs voor de kinderen was er iets bij.
Aan alle kadootjes zat een paddestoelenkaartje met een leuke hint.
 

 
 
 
Dank je wel, Aukje uit Aalsmeer,
ik ben er erg blij mee.
 
 
Vandaag gaat mijn pakketje op de post,
Eens kijken wat zij er van vindt......




4 opmerkingen:

  1. wat leuk zeg! En spannend he, zon swap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het er is en dat je het leuk vind, ik vond het best spannend om te doen
    Geniet van de herfst

    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooi pakket! Ben blij dat je er blij mee bent. Aukje bedankt! En jij ook bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit allemaal!
    Heb een tijdje terug ook nog getwijfeld om mee te doen, maar er toen toch maar vanaf gezien (te druk).

    Enne, bedankt ook voor het plaatsen van mijn give away :)

    BeantwoordenVerwijderen