woensdag 4 mei 2011

begin

Weet je waarom wij een blog beginnen?
Wij staan aan het begin van een ingrijpende verbouwing, we willen de vorderingen graag delen.
Ons gezin bestaat uit zes persoontjes: Mijn man, vier lieflijke kinders en ikzelf.
Omdat bij ons echt geen dag voorbij gaat zonder grappige, bijzondere of mooie ervaringen bedachten we dat we die ook best weleens willen delen.
Vandaar de stap naar een heus blog.
Ik lees regelmatig andere blogs en geniet er erg van.
Hoe staat het nu met de verbouwing, nou als alles goed gaat en de vergunning komt binnen twee weken binnen.... gaan alle dakpannen er volgende week zaterdag af.
En dan maar hopen dat het droog is en niet te hard waait.
Verder heb ik nog een klus te klaren, namelijk de hele bergzolder leeg en wat daar allemaal niet staat!
En waar moet ik het allemaal laten, want verzamelel is een soort hobby van me.
Ik hoop je snel weer wat te laten weten en ik ga uitzoeken hoe ik foto's kan laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten